sâmbătă, 12 septembrie 2009

Vreau sa te uit....

         As vrea ca macar pentru o clipa sa uit totul. Totul. Cateodata mi-e frica de puterea mintii mele. Mi-e frica de ceea ce gandesc, mi-e frica pentru mine, ca nu-mi cunosc urmatorul pas. Mi-e teama ca nu am sa uit si o sa fiu bantuit o viata intreaga de un epison incheiat.

         Din toate sentimentele pe care le-am strans atata timp in mine, se revarsa acum prin ochii mei. Nici un chirurg nu-mi va putea desface inima sa o repare. As vrea, sa fac un mormant, vesnicului ‘’te iubesc’’, adanc in sufletului meu. Sa-l astup cu alge verzi care sa-i fure oxigenul in cazul in care ar putea invia vreodata.

        Lasa-ma sa te uit. Te rog. Sa dau uitarii tot ce am trait cu tine. Sa-ti sterg mesajele si numarul de telefon, sa sterg toate fotografiile si sa le pastreze doar calculatorul in memoria lui. Lasa-ma sa nu-mi mai pese ca te-am iubit. Sa ma imbratiseze perna si sa nu te . Eu nu mai stiu nici unde imi este sufletul. L-ai furat odata ce te-ai desprins din visul meu si ai aparul in chip real. Daca uneori cad in depresie, o fac doar de dorul tau.

        Tu ma vrei departe, dar tot tu ma vrei langă tine. Sa-mi distrugi epiderma sperantei. Eu te-am vrut aproape, pe cand tu te plimbai pe oceanul meu de iluzii. Tu nu ma cunosti, ma vezi caci eu te vad. Tu ma vrei, caci eu vin cu bucurie.

         De-as mai avea o singura zi la dispozitie de-a o petrece pe lumea asta, as vrea sa fiu cu tine.Te-as iubi vieti intregi, nu numai una. Nu mi-ar ajunge. Uit tot ce ne desparte si tot ceea ce ma face sa ma intristez pentru ca stiu ca nu ai sa fii langa mine niciodata. De asta te rog, ajuta-ma TU sa te uit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu