sâmbătă, 24 aprilie 2010

ce ai face ....?

              Lillee m-a dat pe spate cu ultima postare...Link . Mi-am adus aminte de tinerete, ce usor luam lucrurile si cat de iresponsabili suntem noi barbatii la varsta "frageda" de 20-30-40 de ani. Lasi totul in grija fetei si la sfarsit afirmi inocent: daca n-ai zis nimic...am crezut ca te-ai protejat tu ! Timpul trece....inveti din pataniile altora.... realizezi minunea... apuci sa cunosti femeile si disperarea lor de a se marita (nu sariti in sus....vb de majoritatea...nu de voi care cititi aici) apoi incepi sa te protejezi tu, exagerat chiar, ca sa nu "te incalte" vreuna. Totusi...intrebarea ramane..... incertitudinea nu dispare....
              Femeile stiu ce, cand, cum, cu cine,....ele sunt sigure ca-i copilu' lor ;) ...dar barbatii....




            Daca vrei vreodata sa vezi un grup de barbati pusi pe ganduri sau daca vrei sa-i indispui putin...e de ajuns sa arunci intrebarea: ce ai face sa te trezesti pe strada, ca vine spre tine un pusti sau o pustoaica, cu bratele deschise strigand: taataa !!!!.......

4 comentarii:

  1. Tata a patit-o la telefon.Acum cativa ani,il tot suna unul si-i spunea "Saru'mana tata,imi dai cinci mii?" Tata i-a zis intr-o zi "zi-mi cum o cheama pe mama ta sa-mi amintesc cand s-a intamplat".Tata e mai sugubat asa,desi are 70 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. povestea lui Lillee si a mamei ei, este identica cu povestea mamei mele, care la 44 de ani l-a nascut pe Lucian, fratele meu cel mic:)):)) fara sa stie nimeni:)):))

    Cat despre articolul tau, eu chiar as vrea sa cunosc un baiat care se protejeaza excesiv??? vb f serios:P

    RăspundețiȘtergere
  3. @Monica Olteanu: in ce sens vrei sa cunosti? doar pt discutie.....sunt aici (printre altele sunt si psiholog)!....pt altceva...sunt prea batran... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ma refeream la faptul ca eu nu am cunoscut baieti care sa vrea sa se protejeze excesiv, ba dimpotriva ....dar poate vorbesti din experienta;)

    Psiholog? cred ca am putea avea un limbaj altfel pt ca eu termin psihologia in curand:P

    PS. sper ca nu te deranjeaza ca vb la per tu; fac asta pt ca eu in virtual consider ca toti avem o varsta, aceea a imaginii noastre din spatele monitorului si atat!!!

    daca te deranjeaza, imi pot schimba imediat atitudinea si vb cu "dvs"

    pe bloguri mereu gresesc varsta oamenilor. de exemplu tinerilor le dau mai mult decat au in realitatea si celor mai maturi le dau mai putin. la tine eram convinsa ca nu ai mai mult de 30 de ani:)):))

    poate chiar nu ai? ce o fi insemnand "sunt prea batran" la tine???

    ma abat de la subiect...scuze!

    RăspundețiȘtergere