miercuri, 2 septembrie 2009

ritmul tau...

      Iarta-ma! Stiu ca tu vrei ca totul sa se intample dupa ritmul tau. Am ajuns la concluzia ca nu pot asa, oricat as vrea. Consider poate gresit ca e egoism . E nevoie ca ritmul sa fie armonizat dupa necesitatile ambilor parteneri intr-o relatie..indiferent de tipul relatiei. (daca scriu gresit...scuze..de suparare nu mai pot controla vederea aurei...asa ca nu vad decat in ceata tastele din jurul degetelor...si e greu sa tot corectez). Tu nu te grabesti...ok, insa eu nu cred ca pot sa astept si sa rezist sa ai inca 5-10 relatii nereusite cu diferiti altii, pana sa-ti dai seama si sa recunosti ce-ti doreste sufletelul, sau ca ma doresti, sau sa recunosti valoarea a ceea ce-ti pot oferi.





       Sunt si eu om, slab, cu dorinte, necesitati, aspiratii! Am ambitia si taria sa fac orice-mi pun in gand, doar ca, in situatia actuala, fata de tine, daca-mi mai calc in continuare pe suflet...simt ca nu mai rezist, ca ma degradez si ma dezintegrez eu, ca suflet, persoana si personalitate. Cu tot dragul, as deveni altceva decat sunt acum. Mare dreptate ai avut cand ai dorit sa fiu eu insumi. Am fost si voi fi!!! Tot ce am facut pana acum, si tot ce voi face de acum inainte face parte din ceea ce sunt si/sau ce pot face volitional, luptand pentru ceea ce doresc. Cand mi-am atins limitele, ma opresc, ai vazut. Poate pentru tine, din afara ti se pare brusc, nepotrivit, nedrept, etc, lipsit de tact sau chiar patogen. Corect. Mai am si eu de lucru cu mine, foarte mult, nu sunt deloc perfect, am lipsuri mari dar am bunavointa ca daca cineva-mi atrage atentia, sa ascult, sa rationez, compar si sa ma schimb, ajutat sau singur, cum se poate si cum am noroc.





       Pana acum ti-am aratat ce poate face dragostea din mine. Ce si cat pot lasa de la mine, in defavoarea mea sau a fericirii mele. Nu sunt insa slab, prost si nici fraier incat sa pot face asta la nesfarsit. Daca ceea ce am facut pana acum e de apreciat sau nu este hotararea ta si eu nu am de facut decat sa suport consecintele.





       Chiar daca acum nu merit si/sau nu sunt destul de ...oricum doresti....pentru tine si ma vei scoate din viata ta, din optiunile tale, sper macar ca ti-am aratat cate ceva, de bine sau de rau, astfel incat sa stii pe viitor la ce sa te astepti sau ce sa/sa nu cauti, pretinzi, primesti, daruiesti, ...etc...As fi vrut sa pot sa-ti arat mai multe, doar ca de la un moment dat ai inceput sa respingi, crezand ca tot ceea ce-ti zic face referire la mine, la situatia si calitatile mele in comparatie cu altii. Pacat. Ceea ce-ti spuneam eu in juma de ora, vei afla si singura in ani sau luni de experiente pe propria piele, cu resurse de timp, energie, bani, nervi, etc...consumate suplimentar. Dar vad ca iarasi o iau pe aratura si nu-ti place.....asa ca ma opresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu