sâmbătă, 19 septembrie 2009

conteaza?

        Conteaza ca sufletul meu o sa doara. Si vreau sa te uit pana maine...Dar , nu pot! O sa mi fie iar dor de tine! As vrea sa plang si sa tip! Dar stiu ca nu rezolv nimic.Vreau sa alerg si sa zbier...O sa rad...si nu mi ramane decat sa sper!



        Inca o zi rea, inca o zi in care va ploua in sufletul meu. ...Daca rupi o floare , floarea plange dar daca o rupi sa o daruiesi cuiva va stii ca suferinta ei are un scop...! Vreau sa mi cer iertare pentru clipele asta ca nu sunt langa tine...as fi vrut sa te stiu fericita!



        De nu as mai fi in toata viata fericit, vreau sa-ti daruiesc toata fericirea , dragostea , bucuria , reusita si implinirea...pe toate intr-un plic cafeniu! ...Sunt cuvinte simple dar sunt cuvinte pe care eu ti le urez cu dragoste! Aici voi fi mereu sa te astept cu mult drag si dor!



       Ma evapor ...ca picaturile de apa de pe drumul pe care alergam! Ma sting ca ultimul apus de soare pe care l-am mai privit odata! Mi -as risipi visele si sperantele pt clipele de fericire cu tine!



      Tu esti motivul pentru care eu sunt omul de aici si de acum si tot tu esti cea dupa care imi voi urma pasii....mereu aici vei fi in sufletul meu si te voi iubi mereu...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu