duminică, 6 septembrie 2009

Visez ca primesc de la EA....

UNEORI VIATA TI-O ALEGI SINGUR. IMPORTANT ESTE SA FI TREAZ







      A iubi inseamna a renunta la tine, la egoul tau, este un sacrificiu, cuvant din latinescul sacrum-facere , orice sacrificiu este o fapta sacra. Acolo, atunci apare iubirea. Între depresie si bucuria de a trai sta o singura intrebare. Cate din lucrurile pe care le faci in fiecare zi iti fac cu adevarat placere? Am invatat… ca nimeni nu este perfect… pana cand nu te indragostesti.

     Ca sa ma iubeasca, un barbat trebuie sa traga de pe pielea mea perdeaua, pana ce poate sa vada-n adancul ochilor mei si sa recunoasca: in mine isi face cuib gingasia randunicii transparente. Ca sa ma iubeasca, un barbat n-are voie sa vrea sa ma posede ca pe o marfa, sa ma prezinte ca pe un trofeu de vanatoare; el va sta de partea mea cu aceeasi iubire cum stau eu de partea lui. Ca sa ma iubeasca, iubirea unui barbat trebuie sa fie puternica precum copacii, atat de ocrotita si sigura si clara ca o dimineata de decembrie Ca sa ma iubeasca, un barbat trebuie sa vada in mine patul pentru greutate a grijilor sale, o prietena, cu care el sa-si poata impartasi secretele, un loc in care el sa pluteasca fara teama ca o ancora il impiedica, din obligatii, sa zboare, cand el are chef sa fie o pasare. Ca sa ma iubeasca, un barbat trebuie sa faca din viata lui poezie, nou plasmuita in fiecare zi, cu privirea in viitor.

     Iubirea barbatului meu nu se teme sa se daruiasca, inca-i e frica sa se descopere, pe loc viu, in vraja de-a fi indragostit. El poate sa strige tare: Te iubesc sau sa lipeasca afise pe case si sa proclame dreptul la ceea ce e mai minunat si mai omenesc din toate sentimentele. Iubirea barbatului meu nu fuge de mirosul din bucatarie, ea este un vant proaspat care poarta in nor din vis si timp obstacole ce ne-au despartit de secole ca niste fiinite diferite.

     Suntem un intreg…intre noi exista “acel ceva” care ne face sa ne gandim mereu unul la altul …si numai impreuna sa ne simtim puternici si fericiti. Si sentimentele fac parte din realitate…depinde de fiecare pe care vrea sa le aleaga. “Viata este asa cum ti-o faci!” capata o noua conotatie in aceste momente.....

Un comentariu: