marți, 8 septembrie 2009

Sa inteleg ca asta zice sufletul tau?

        Nu mai minti. Nu te mai preface ca esti ce vreau. Nu vreau nimic. Deci, esti un nimic? Unde ti-e demnitatea? Nu iti imagina ca vreau cine romantice sau plimbari sub clar de luna, caci nu le vreau. Nu schimba lumea ta pentru a o completa pe a mea. Nu desena nori colorati pe ai camerei pereti , doar pentru ca asa arata camera mea. Nu asculta pasii violonistului pe hol, doar pentru ca eu ma plimb cu el.





       Nu mai fredona refrenul ala, pentru ca imi place mie. Nu mai desena suflete de inger, doar pentru ca eu iubesc ingerii. Nu ma mai suna noaptea, sa-mi spui ca iti pare rau. Sa nu iti mai fie dor de mine. Sa nu ma mai vrei. Sa nu mai zambesti cand iti amintesti de noi. Sa nu imi mai ceri sa te vad, nici sa ma vezi.



       Te iubeam in lumea mea. Si s-a prabusit. Nu a fost iubire adevarata, doar o clipa de nebunie, aud in minte. "O clipa cam lunga...". Dar lumea mea se reconstruieste incet, ca un joc constient de Tetris si timpul va spala durerea.



       Iubirea vine intodeauna cu perfectiunea.Iar perfectiunea nu vine niciodata.Viata fara iubire nu e imposibila sau groaznica. E searbada, fara gust, gri, dar cu inima intreaga si ratiune pana la capat. Si se poate. Dar o data gustata, dulceata iubirii devine drog. Inconstient, dependenta se instituie si ajungi lovehoolic. Rezultatul? Un telefon plin de mesaje, dimineti mereu atat de pline incat par goale si multa suferinta. Pana si zambetul de dupa marul muscat ascunde viermele dupa dinti...



       Incerc sa nu ma impiedic de gandurile mele...incerc sa le transform in arta, in dans, in pasi de tango sau in grafica, in umbre care iti creaza iluzii, iluzii ca vantul sopteste, ca soarele e rece, ca frunza a ales exact acel moment ca sa se desprinda, pentru a te putea atinge..in cerul care devine deodata plumburiu.



       Se spune ca fluturii sunt liberi, se spune ca iubirea invinge totul, se spune ca un zambet sincer e mai pretios decat orice comoara, se spune ca orice fapta buna e rasplatita, se spune ca nisipul dintr-un desert intreg nu stinge iubirea, se stie ca pacatul e vechi si ca dorinta de a cadea in el e prea tentanta, ma scufund in pacat, da si nu regret nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu