miercuri, 2 septembrie 2009

Azi, in zbor, mi-am dorit sa mor…..

povestea unui inger…





           A fost o data, nu demult, un inger. Cu aripi de matase care ii fosneau in vant, acesta cobora din ceruri dimineata, razand, sa imparta roua ca in fiecare zi. Si alergand descult pe iarba proaspata, o intalni pe ea. Cu ochii mari si stralucitori el se opri, iar ea veni spre el intrebandu-l ce este? Baiatul zambi si ii spuse ‘’ SUNT UN INGER ‘’. Si l-a facut sa promita ceva…..ca in fiecare seara, va cobora din cer la ea, sub lumina stravezie a lunii.

          In fiecare seara fata ii spunea povesti ingerului, iar el ii sorbea cuvintele. Sperand noi inceputuri, sperand in bun sfarsit, sperand cu bucurie, sperand in infinit, iubirea i-a dat speranta unui tarm, iubirea pamanteasca si-i promise fetei ca in fiecare seara ii va da o pana din aripile lui. Pana intr-o seara cand i-a dat si ultima pana, a observat ca nu mai poate zbura, ca nu mai are aripi. Apoi ea a disparut.

          A ramas un inger fara aripi, fara cer, fara drum...Ramas singur, ochii i s-au umplut de lacrimi si alergand toata noaptea speriat isi dorea sa se iveasca zorile, sa poata cere indurare Tatalui Ceresc, spunand ‘’POATE ASA IMI VOR CRESTE ARIPI, IARASI’’. Si isi zise singur ca nu isi doreste sa fie inger iar, el isi doreste ca ea sa il iubeasca la fel de mult cat o iubea el.

          Dimineata, cu ochii inlacrimati ingenunche in fata soarelui si spuse catre Dumnezeu ‘’As vrea sa pot sa zbor, sa prind aripi din nou, dar aripi de iubire, sa ajung la nori, sa o zaresc acolo, pe ea, sa fie in lumea mea, de inger’’.

          La care Dumnezeu ii raspuse : ‘’Eu ti-am dat aripi sa zbori, sa aduci roua pe pamant, dar tu, ai preferat neantul intunecat, lumea cea perfida, ai cautat iubirea si …si nici asta n-ai capatat. Nu ti-ajungea iubirea mea cea sfanta, ai vrut iubirea vorbita, nu dragostea mea muta. Te voi lua de acolo, in cerul infinit, ca sa te-ntorci spre mine, o!, vis neimplinit. Tu inger fugar, inger hoinar, intr-o lume gri, tu invesmantat in alb, desprins din albastru cerului, o sa ramai in ceruri cu o chitara-n mana si o sa-ti canti iubirea de om, iubirea cea pagana.’’



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu