miercuri, 2 septembrie 2009

Lamuriri....

1. Vorbeste calma...degeaba zbieri la mine indignata...tot tu...la telefon....voi fi taran si-ti voi inchide in nas, problema ta ce zici apoi despre mine, ai stilul de a arunca cu rahat in toti doar ca sa-ti poti justifica situatia si sa nu fi tu de vina, sa poti dormi linistita cu capul pe perna.... doamna imaculata si poporul se slugi idioate ce o enerveaza si profita de bunatatea ei.







2. Nu m-ai mai vrut ca iubit...ok...pierderea ta! Pentru ca-ti port o iubire adevarata mi-am calcat pe inima si am facut cum ai vrut tu.





3. Ai vrut sa fiu prietenul si confidetul tau! Asa a fost...doar ca...nu esti in stare sa folosesti si sa apreciezi nici asta. Am inteles ca nu stii ce inseamna o prietenie adevarata, curata dezinteresata si pana sa inveti.... am acceptat tot ... cum ai vrut tu, cand ai vrut tu. Doar doar vei vedea diferenta intre cacatii ce te inconjoara, pe care tu ii consideri prieteni si prietene, dar care nu sunt decat niste profitori fara suflet, care cand au nevoie de ceva de la tine sunt numai lapte si miere-cei mai buni prieteni, iar cand ai tu nevoie sunt ocupati cu o mie de alte treburi mult mai importante.Asta nu e prietenie!





4.Totul are insa o limita! Ai inceput si tu sa te comporti exact ca ei...prieteni doar cand ai tu timp si chef, cum ai tu chef si nevoie si doar daca-ti zic ce-ti place si ce-ti convine.....Nu ti-am cerut sa ma sprijini si tu, insa am si eu o coloana vertebrala ce se cere respectata iar eu, nu sunt nici sclavul nici sluga ta, ...nu m-ai cumparat cu nimic.





5. Pentru cultura ta generala un prieten adevarat e inestimabil! E in fata tuturor, a intereselor tale, a familiei, etc. E o relatie sacra si se cere respectata. E adevarat..sunt tipuri diferite de prietenii, si esti dator sa le ierarhizezi in functie de importanta. Din ce am vazut pana acum...prietenia cu mine a fost cea mai nesemnificativa.....am fost pus pe asteptare in fata oricarui reusea sa intre in raza ta de interes. Dar nu ma mir...asa a fost de la inceput, de cand m-ai cunoscut, ..ti-am facut cel mai mare bine posibil...(poate vreodata vei afla ce, cum si cat) ....si m-am ales cu cea mai mica consideratie si respect dintre toti cei care te inconjoara.





6. Tot pentru cultura ta, DEX-ul zice:





PRIETENÍE, prietenii, s.f. Sentiment de simpatie, de stimă, de respect, de atașament reciproc care leagă două persoane; legătură care se stabilește între persoane, pe baza acestor sentimente; amiciție, prieteșug. ** Atitudine plină de bunăvoință, prietenoasă față de cineva. ** Legătură între grupuri sociale, între popoare, între țări bazată pe aspirații, năzuințe, interese comune. [Pr.: pri-e-. - Var.: (reg.) prietiníe s.f.] - Prieten + suf. -ie.





Sursa: DEX '98



sinonime



PRIETENÍE s. 1. amiciție, (înv. și pop.) prieteșug, (înv. și reg.) amicie, (reg.) fârtăție, ortăcie, (înv.) prietnicie. (O ~ durabilă.) 2. v. bunăvoință. 3. amabilitate, atenție, bunăvoință, solicitudine. (Ne-a arătat multă ~.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu