sâmbătă, 3 decembrie 2011

sunt sanatos dar... vreau sa fiu bolnav....


De cateva zile tot caut timp pentru  o postare despre libertatea pe care o traiesc ...
Da, ma simt liber de iubire, si e foarte bine acum.
E liniste, e pace, in cerurile mintii si pe pamantul trupului.
Am scris destul despre ochii larg inchisi, despre faptul ca inveti din ambele pozitii: frumusetea iubirii impartasite si durerea perderii ei.
 Am pus sute de intrebari si am gasit mii de raspunsuri.
 Ma intrebam chiar, ce voi putea scrie in continuare pe blog….
E bine liniste…dar nu mi-e o stare fireasca.
E buna libertatea… dar nu asta-mi cere sufletul… acest stapan al meu.
El e obisnuit sa dea, ..si daca se poate...sa si primeasca....
Mi-arata locul gol... in care obisnuia sa poarte cu el tot timpul pe “celalalt”...
Mi-aduce aminte ca suntem astfel construiti incat sa nu putem gusta placere si fericire daca nu vine refectata prin “celalalt”....
Si....totul e ok si firesc sa fie asa.... deci ochii mari.. ca nu-si va pune frana...
Deci e doar chestie de timp....

Apoi...stupoare...din mii de stiri  ce apar in orice moment, mi-e dat sa aflu tocmai despre ABERATIA asta:

Organizaţia Mondială a Sănătăţii a decis: Dragostea e o boală
Dragostea e o boală. Acum e oficial. Cel mai frumos sentiment a fost inclus în registrul maladiilor al Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, potrivit presei ruse. Experţi în sănătate afirmă că dragostea sau, altfel spus F 63, este o tulburare mintală. Ea provoacă dependenţă, la fel ca drogurile, alcoolul sau jocurile de noroc.
              Potrivit Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, simptomele acestei maladii sunt gândurile obsesive despre altă persoană, shimbările bruşte ale dispoziţiei, mila faţă de sine, insomnia, acte negândite, impulsive, dureri de cap şi chiar reacţii alergice.
              Cercetătorii de la Facultatea de Medicină a Universităţii Naţionale Autonome din Mexic sunt de părere că dragostea nu poate dura mai mult de patru ani, explicând acest lucru prin cauze fiziologice. Deocamdată, nu există un remediu contra acestei maladii.

Concluzia (dupa cei de la OMS): n-am de ales.... sunt sanatos dar... vreau sa fiu bolnav....

22 de comentarii:

  1. "Dragostea e o boală. Acum e oficial"

    sunt bolnava atunci.

    RăspundețiȘtergere
  2. dragostea privita intr-un mod stiintific, interesant

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pentru aceasta stire! :)) a venit la momentul potrivit...eu tocmai sunt in convalescenta dar ma vindec probabil ca si tine si apoi voi bantui prin golul lasat intrebandu-ma ''ce urmeaza?''

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai primit un mic premiu aici:
    http://lavii-osperanta.blogspot.com/2011/12/cand-esti-singur.html
    sper sa-ti placa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. http://belladeea38.blogspot.com/2011/06/cand-uit.
    o parte din gandurile mele exprimate de suflet si scrise cu inima
    imi face placere sa te citesc
    inspiratie multa in continuare

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu exista remediu pentru aceasta maladie???deci este incurabila???

    RăspundețiȘtergere
  7. nu-ti mai dori sa fii bolnav,nu vezi ce se alege de sistemul nostru sanitar? :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. De multe ori am privit dragostea cu dramatism, dar niciodata nu am privit-o ca o boala. Dependenta? ..posiibl...dar multi ne dorim sa ne suferim de aceasta boala.

    RăspundețiȘtergere
  9. vezi tu "doctore de suflete", cum imi place mie sa va spun, tu ai mai multa nevoie de un prieten=psiholog.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si dupa 4 ani intervine obisnuinta, si nepasarea. De aia mi'am promis sa nu ma marit vreodata :D Dap. Si eu vreau sa ma imbolnvesc

    RăspundețiȘtergere
  11. Se poate întâmpla şi mai devreme de patru ani?

    RăspundețiȘtergere
  12. Suntem in 2013. :) De ce n-ai mai scris, sau nu mai scrii nimic?? Imi place ce scrii, ai talent, ar trebui sa continui...De ce n-o mai faci???
    Uite, eu acum te-am descoperit si nu ca n-as avea ce sa citesc, dar totusi...3 dec. 2011?
    ABEA ASTEPT O...POSTARE NOUA! :) NIKKI

    RăspundețiȘtergere
  13. Se pare ca nu iti mai actualizezi blogul !!!!
    Ceva articole noi ? !!!! cand ??

    RăspundețiȘtergere
  14. :)))) eu as prefera sanatatea, iubirea e un sf

    RăspundețiȘtergere
  15. Dragostea e cea mai libera stare posibila ! Frumosa postare...:)

    RăspundețiȘtergere