duminică, 6 septembrie 2009

SUNT TRECUT ????

        Se spune ca dragoste nu e o crima, ci criminalul e cel de care te-ai indragostit. Cel mai rau fel in care simti absenta cuiva ... este sa stai langa el... si sa ai teama ca poate nu va fi niciodata al tau... Nu am cunoscut dragostea pana cand te-am cunoscut pe tine.... Nimic nu este mai dureros decat sa vezi persoana pe care o iubesti in bratele altcuiva! Insa daca o iubesti cu adevarat....renunti la ea.....decat sa o imparti.

       Nu lasa niciodata iubirea sa piara, daca iubirea moare, nu mai e decat o pasare cu aripi rupte si nu mai poate sa zboare. Iubirea neimpartasita e asemanatoare iubirii false, de aceea am incercat sa iti demonstrez cat de mult insemni pt mine.Lumea mea este o intrebare.... iar tu esti raspunsul fara ezitare. Iarta-ma ca te iubesc....stii ca iubirea e tot ce dorim.....iar in final, ramane tot ce-am avut. In iubire se simte mai mult decat e nevoie, se sufera mai mult decat se cugeta, se viseaza mai mult decat se traieste. Iarta-ma ca in fiecare clipa imi amintesc de tine.....ca mi-e dor de tine.....de ochii tai.....de privirea ta.

       Povestea noastra....as vrea sa vorbesc despre mine....despre tine si despre noi. stii ce este ciudat? Ca uneori dragostea seamana mai mult cu ura decat cu prietenie....iubim si totusi uram, iubim si totusi ii ranim pe oamenii apropiati noua, poate ca nu vrem sa se intample cu adevarat si totusi o facem crezand ca dragostea ne da dreptul sa gresim.

       Cand iubesti, nu ranesti, nu ceri nimic celuilalt si nu astepti sa ti se dea pentru ca dragostea vine din adancul sufletului tau. Tot ce imi doresc de la tine este sa oferi iubire, indiferent cui, sa nu mai minti, sa nu te mai joci cu inima cuiva, sa nu o mai faci sa sufere. Mi-ai spus ca te simti singura si ca nimeni nu te-a inteles. Poate ca tu ai fost cea care agresit si cea care ai alungat iubirea de langa tine, pentru ca tot timpul ai fost cea care a cerut, nu ai si daruit. Pentru ca ti se ofera numai daca oferi iar EU daca am vrut vreodata ceva de la tine, desi nu ti-am cerut niciodata nimic, nu am vrut decat iubirea ta.!

       Eu consider ca dragoste este intelegere si respect, pentru orice si oricare ar fi hotararea celui de langa tine. Iar tu ai hotarat, SUNT TRECUT.









...n-am gasit rosu destul de viu pentru gandurile de mai sus....asa ca raman.. negre..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu