marți, 1 septembrie 2009

Sa nu ma-ntrebi...

       Sa nu ma-ntrebi iubirea mea, in lipsa ta daca mi-e greu sa nu ma-ntrebi daca iubesc, sa nu ma-ntrebi daca traiesc. Sa nu ma-ntrebi daca mi-e dor, sa nu ma-ntrebi de vreau sa mor, sa nu ma-ntrebi daca mai plang, sa nu ma-ntrebi ce am in gand.

       Sa nu ma-ntrebi ce-i frumusetea si suferinta si tristetea, sa nu ma-ntrebi ce-i fericirea nici dac-am cunoscut iubirea. Sa nu ma-ntrebi daca zambesc, in jur de pot sa mai privesc, sa nu ma-ntrebi daca ma doare.

       Fara sa-ntrebi am sa-ti raspund la orice-ai vrut sau vrei sa stii: in lipsa ta mi-e greu iubire, iubesc,traiesc in amintire, de chipul tau imi este dor, in noapte lacrima-mi ascund  de dragul tau iubito plang, cu tine-n gand adorm cu greu in vis apari si esti a mea.

     Ce-i suferinta? -dorul meu, ce e tristetea? -viata mea, de-ar fi s-o pierd nu mi-ar pasa. Daca zambesc o fac prin lacrimi, daca privesc nu-s ochii mei, ca nu mai au lumina inger de cand te-ai departat de ei. Nimic acum nu are rost, secunda fara tine doare, a fost frumos, frumos......a fost!

     Uneori... visam, uneori, uitam sa visam, uneori visam poate prea mult. Poate am visat prea mult, poate prea departe, poate...prea inalt nu stiu! Stiu doar ca visul meu a murit sub talpa cuvintelor ce m-au spulberat in milioane de ceruri negre, iar eu am murit impreuna cu visul meu. A durut, a durut sa mor din dragoste de vis, azi am invatat pentru prima oara sa mor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu