sâmbătă, 19 septembrie 2009

De ce nu vii cand inca te astept?

      De ce nu vii cand inca te astept? De ce te-ascunzi cand inca te mai chem? De ce nu simti ca sufletul mi-e trist? Din flori de Rai, din vesnica dumbrava, cu mana mea cununa sa-ti aleg! De ce nu vii, tu suflet nehotarnic, cat inca te mai pot ierta? Cand ma vei striga, va fi atunci zadarnic, vei plange-amar, dar poate prea tarziu!

       Mai mult de-atat, ce jertfă de iubire iti mai trebuie? Şi cui i-ar da mai mult de-atat prin gand: un fiu pierdut sa rada si-un suflet trist sa cheme lacrimand? Ca un copil, imi ridic mainile catre Tine, caci sunt ca un copil si mi-e tare dor. Vino sa ma iei in brate! Sa-ti vad fata, de aproape, sa-ti aud inima batand, sa pun mana in mainile tale, sa nu le uit niciodata!

       Imi ridic mainile catre tine si sunt atat de mic, dar tie nu iti pasa de mine. Imi ridic mainile pentru ca sa simt dragostea ta si o vad, tu ai pus-o in mine, ia-ma langa time, ca un copil ridic mainile catre tine caci sunt un copil ce se intoarce la tine. Cat timp tu inca visezi, eu stau si ma gandesc la tine, desi sunt atatia nori, incerc sa te ajut...insa tu de multe ori, te avanti mai sus de soare si nu te mai ajung.

      Insa puterile-mi slabesc…si-oricat iti spun ca te iubesc, tu iti doresti numai sa zbori dar azi cedez, ma retrag usor, te las aici asteptand sa-ti creasca aripi si zadarnic si vei zbura din nou ca un bondar, din floare in floare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu