miercuri, 2 septembrie 2009

Renunt la vis....

       Am multe lacrimi din pricina sentimentelor mele interioare. Incerc sa te uit, tot ce fac este sa ajut oamenii si pe mine. Ce este fiinta umana pe pamant? Doar o respiratie! Astazi existam - maine nu. De ce asa de multa putere in inimile noastre? Este ca si cand pentru totdeauna noi putem trai, dar un accident poate sa ne distruga toate visele.

        Am ramas fara cuvinte si un fior. Mi-am inghitit lacrimile spunandu-mi in sinea mea: “Asta este dragostea Caci, in fond, asa este dragostea adevarata ?!… nu neaparat fizica si nici romantica in mod ideal. Sa iubesti inseamna sa accepti ceea ce a fost, ceea ce este, ceea ce va fi si ceea ce inca nu s-a intamplat (dar am mai zis asta...candva). Persoanele fericite si implinite nu sunt neaparat cele care au tot ce-i mai bun din fiecare lucru, ci acelea care stiu sa faca ce-i mai bun din tot ceea ce au.

       Daca mi-as putea trai din nou viata, m-as fi intins sa ma odihnesc atunci cand ma simteam rau, in loc sa pretind ca pamantul se va opri daca eu te voi iubi.

       Ma rog, doar, Dumnezeului meu sa ma tina in viata si Ii aduc multumiri pentru fiecare scunda pe care o traiesc si pentru ca pot sa respect orice persoana ca si cum viata lui sau a ei este un dar de la Dumnezeu. Iubesc stralucirea soarelui peste fata mea ce imi incalzeste ochii si corpul, simt aerul proaspat după o zi ploioasa ce imi purifica corpul si celulele. Iubesc creatia din jurul nostru! Cati oameni pot intelege ca noi trebuie sa o pastram curata si proaspata.



         Ai fost un inger, care s-a prefacut in diavol, o forta puternica ce m-a manipulat usor si sigur. Nici nu a fost prea greu avand in vedere felul meu de a fi si de a sari in ajutorul oricui.



         Din dragoste pentru tine renunt la visul meu si la povestea ce-ar fi putut sa fie ... continuand-o doar in sufletul meu,... acolo unde nimeni nu va putea vreodata sa o pateaze cu egoismul propriei fericiri



P.s. azi n-am avut chef de culoarea rosu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu