duminică, 23 august 2009

Ganduri de iubire.....





     Ma gandesc ca daca as fi acum langa tine, m-as simti fericit, m-as simti ca apatin cuiva … dar nu sunt langa tine … sunt in camera mea, singur, cu gandul la fel de departe ca si ieri, ca si in multe alte zile cand pur si simplu nu incerc nimic altceva decat sa simt o particica din tine aproape de sufletul meu

     As vrea sa-ti pot ghici gandurile … sa-ti doresti ceva, iar eu sa pot fi langa tine si sa-ti indeplinesc dorinta … As vrea sa fiu langa tine cand dormi, sa nu las noaptea sa mi te fure, sa te privesc, sa te mangai pe frunte , sa te sarut tandru, sa respir odata cu tine, sa ma regasesc in gesturile tale marunte si calde, in zimbetul tau plin de vise frumoase …

     As vrea sa fiu langa tine dimineata cand te scoli, sa te trezesti cu urma sarutului  meu pe obraz, sa-ti zambesc, sa ma cuibaresc in bratele tale, sa-ti inmiresmez camera cu parfumul meu si in locul indoielilor sa-ti spun ca azi cred in iubirea ta  si sa nastem impreuna vise noi … As vrea ca lumea, timpul sa se opreasca in loc si sa-ti pot darui o dimineata eterna de iubire …

     Te iubesc prea mult … stiu ca voi ramane doar cu amintirea ta, insa nu am ce sa fac, ci doar sa accept alegerea ta … Pentru iubirea imensa am gasit puterea sa zambesc, sa imi infrang durerea, in timp ce degetele rasfirate abia le mai atingeau pe ale tale … dar m-am trezit si ochii imi erau inca inundati de lacrimi dureroase … fara a sti daca te-ai urcat in acel tren al iubirii spulberate …As putea sa te urasc pentru asta, insa eu nu cunosc ura.

     De multe ori dragostea se pierde printre rautati, ura  si egoisme … iar oamenii ajung sa se dezumanizeze, sa se  piarda printre regrete si pareri de rau si asta doar pentru ca trateaza cu prea mare usurinta un sentiment atat de profund, pentru ca nu inteleg ce inseamna cu adevarat dragostea, pentru ca nu sunt capabili sa dea duritate acestui sentiment, pentru ca de multe ori o confunda cu o  pasiune de moment, o cucerire  si atat. Ce pacat ca oamenii murdaresc un sentiment atat de sublim si-i dau valoare de “nimic”!

(Nu voi pune aici citatul din Biblie despre iubire, in schimb acesta mi se pare mai potrivit):



“Ca un om sa iubeasca pe altul e probabil cea mai grea sarcina care ne-a fost incredintata, sarcina suprema, examenul final, opera pentru care toate celelalte sunt doar un preludiu…. Iubirea e un imbold pentru fiecare sa se desavarseasca, sa devina cineva, sa devina o lume el insusi de dragul cuiva.”  - Rainer Maria Rilke









Un comentariu:

  1. mi-au dat lacrimile knd am citit cuvintele astea...mi-au ajuns drept in inima..ai scris foarte frumos

    RăspundețiȘtergere