sâmbătă, 19 septembrie 2009

e aiurea...nu e pt tine....

E NOAPTE SI E TARZIU



         E noapte, te doresc şi te strig,sunt zile ce trec cu amar si regret, si ganduri in minte se scurg si dispar, intreb mereu....te-astept in zadar?



        Te simt aproape, te mangai....dispari, te astept, si te chem, te simt, te doresc si sper...sunt nimic fara tine, simt sufletul gol si totul se pare că fuge...



       Mii de cuvinte si soapte ascunse, ne-am soptit, ne-am dorit...ma lupt sa te uit, dar ai luat cu tine si mintea-mi si sufletul si vraja. Mi-e greu si simt ca viaţa-mi se scurge si totul este in zadar, te voi uita, nu-mi va pasa...dar lasa-ma.... hai du-te!



      Mi-am privit palma si te-am vazut, ratacind printre liniile vietii si-ale iubirii, m-am uitat in oglinda si erai in umbra deformata a imaginii mele, mi-am ascultat gandurile si te-am auzit plangand la radacina lor, ochii absorb lumina in care locuiesti, printre interstitii de disperare, ti-am vazut umbra pe strada.



       Eu te-am iertat cum iert oamenii dusmanii morti, mi-e mila de trupul tau prefacut, de sufletul strangulat de remuscari, de ochii tai caprui, de ceea ce-ai ajuns : un plans murdar taiat de-o lama de cutit in noapte, plang, gandesc la tine, cat de departe esti de mine si nu te pot privi, nici sa te-ating, nici sa te simt, nici sa-ti vorbesc, ori sa te-alint.



      A vrut sa fie chiar asa...sa ma indragosteasca, apoi pustiu de dor sa-mi lase sufletul! Iubind doar tu vei sti sperand doar eu voi sti, visand vom fi noi impreuna, razand sub un clar de luna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu