duminică, 23 august 2009

suflet....

       Ai vrut sa ma cunosti, sa stii cum sunt eu cu adevarat, curat, neprefacut si nemulat dupa tine? Ma descoperi din aceste e-mailuri! M-ai descperit acum la telefon.....



Respinge-ma, alunga-ma, arunca-ma in uitare! Merit asta! Daca nu...iubeste-ma...acum...peste un an...peste o viata!

       Pentru ca... daca as fi avut cate o bucatica din tine, de fiecare data cand am adormit cu tine in gand, acum te-as fi avut langa mine… As vrea acum sa ma trezesc cu un sarut, cu tine, sa-ti spun că te iubesc, sa ma atingi, sa nu conteze nimeni altcineva in afara de noi.

       Ma trezesc cu gandul la tine, adorm cu tine in gand… te visez… dar tot imi e dor de tine… Oare de ce? Daca as mai avea dreptul la o singura gură de aer mi-as tine respiratia pana ajung la tine sa iti spun ca te iubesc… chiar cu riscul de a muri… Fara tine viata mea ar fi cenuşie, dar cu tine… e vie dulce şi colorată. Mă rog numai la un lucru, să pot sterge o singura zi, un moment in care va trebui sa ma uit in ochii tai pentru ultima data si sa-ti spun adio… ca pe o lacrima…

       As vrea sa fiu o lacrima ce izvoraste din ochii tai frumosi. Daca ai fi o lacrimă a mea nu as mai plange niciodata de teama sa nu te pierd… Un zambet nu inseamna fericire, asa cum o lacrima nu inseamna durere. Poti plange cand esti fericita, poti sa razi cand inima iti plange!!! Tu esti alintul meu de noapte buna, esti tot ce am ...si voi pastra iubirea ta adanc ascunsa in inima mea.

      Ma gandesc la tine asa cum se gandeste un copil la viata, te doresc asa cum doreste un insetat un strop de apa, mi-e dor de tine asa cum ii este dor omului de libertate…



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu