joi, 20 august 2009

Fumez clipe....

       Am ajuns la concluzia ca pagina asta contine tot ce mie mi-e frica sa recunosc ca gandesc, fac sau zic. E un fel de parte muta din mine sau ca o parte care nu poate fi dezvelita decat pe cale scrisa. Oricum noi nici macar nu ne folosim tot creierul…cam asa sunt eu, nu folosesc cuvinte verbal pentru tot ce as vrea sa zic. Nu stiu daca e bine sau rau, probabil multi dintre voi cred ca e rau ca sunt inhibat si frustrat si inchis si in interior tip si urlu si singurele dovezi sunt mimica fetei, miscarile si lacrimile…si poate chiar aveti dreptate.        Adevarul e ca atunci cand scrii, uneori nu te mai opresti si iti scrii toate gandurile fara sa tii cont de nimic. Am scris pentru o persoana, nu e fictiune. Si…da….imi place sa scriu. Intotdeauna am vorbit despre mine printr-un mediu de separatie niciodata nu mi-am aratat adevarata fata si poate chiar si adevaratele sentimente…daca ai citit atenta o sa ma cunosti asa cum sunt. Da, asta sunt adevaratul EU.

       Ma simt inchis intr-un cerc vicios… sunt un visator un romantic incurabil si un inocent. Distrug cu vorbe fara sa imi dau seama….compar…plâng….doresc… si mii de fiori de teama in strabat fiecare parte a corpului! Mi-as dori sa nu fiu asa, ci insensibil, dur si sa nu imi pese de ce e in jurul meu, iar uneori sa calc pe capete. Dar nu as fi altceva decat o imitie falsa a unui alt M, altul decat acela pe care il cunoasteti aici.





       Tu m-ai umplut de vicii. Fumez clipe ca si cum as fuma sentimente, beau vise ca si cum as bea iubire, ma droghez cu sperante. Poate ca ai stiut mereu sau poate ca nu stii nici acum ca ai reusit sa furi o parte din mine si sa o ascunzi odata cu tine. Eram ca o apa limpede cand ai venit tu si ai aruncat cu o piatra in mine, iar eu am inceput sa fac valuri. Eram fericit cu ele, ma faceau mai frumos, mai plin de viata, dar in final m-am tulburat. Vreau sa vina cineva sa se oglindeasca din nou in claritatea mea, dar pentru asta am nevoie de acea parte din mine care e la tine. Poate ca te-ai saturat de jocurile pe calculator si te-ai gandit sa incerci pe oameni, pe fiinte, pe suflete. Caci asta sunt:un suflet…Te iert…desi nu mi-ai cerut niciodata iertare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu