sâmbătă, 22 august 2009

Mi-e teama .....

Mi-e teama de ceea ce ti se intampla acum. Mi-ai reprosat ca unele lucruri pe care ti le-am spus, suna a santaj. Trebuia sa ti le spun. Eram in aceeasi situatie ca a unui parinte care ii spune copilului sa nu puna mana pe soba pentru ca se arde.....santaj..... nu...cunoastere, experienta, spune-i cum vrei dar nu e santaj!!! Acum ca nu putem comunica...alegerea a fost a ta....nu mai sunt obligat sa-ti spun, dar asta nu inseamna ca lucrurile nu se vor mai intampla. Ma doare cand stiu ca o sa-ti fie rau si ca nu am putut si nu pot sa impiedic asta (oricum, si daca-ti spuneam....probabil nu m-ai fi ascultat si la un moment dat poate ai fi crezut ca chiar eu ti-am provocat astea). Sper ca pe viitor sa intelegi mai bine lucrurile astea si astfel sa te poti proteja de ceea ce-ti poate aduce sau provoca suferinta....macar in masura in care pot fi prevazute...ca multe nu pot fi). In privinta asta, sunt multe plati ce pot veni....

Restul.....alta data....sunt prea trist acum....si....oricum nu conteaza...probabil voi fi singurul care citeste aceste scrisori, anterioarele si urmatoarele...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu