vineri, 14 august 2009

am preferat sa-ti vorbesc asa ...decat la telefon...

       Ma doare dragostea asta pe muchie de cutit! Am alunecat de atatea ori pe tais incat aproape nu poti pune un deget pe talpa mea fara sa dai de o urma...Fiecare absenta a ta, fiecare zi in care n-ai vrut sa fii cu mine mi-a sfasiat piciorul...Si ma intreb acum schiopatand...cum am sa alerg spre tine? Cum am sa fac pasul care sa ma aduca in bratele tale fara sa plang de durere?



       Ce faci tu acum cand in mine se face noapte de tarziu ce mi-e? M-ai sarutat tu oare macar odata in visul tau? Mi-ai simtit tu oare gustul de portocala coapta? S-au te-ai oprit la ochi....lacrimile mele sunt sarate...Iti aduc aminte oare de mare ? De aceea iti plac?

     Saruta-mi talpa piciorului sa-mi stergi toate ranile de pe ea si de pe sufletul meu care rataceste cautandu-te, minunea mea!

Un comentariu:

  1. Doamne, de ce iubirea doare?
    Atat de multe cuvinte frumoase adunate la un loc...
    Existi cu adevarat?

    RăspundețiȘtergere