sâmbătă, 22 august 2009

Justificare pt blog...

Buna,



am creat acest cont ca recipient a gandurilor mele, cateva doar....nu toate, sa nu se piarda, pentru ca am promis ca nu te voi suna.

Si nu o voi face!

nu pentru ca am promis, ci pentru acea parte din tine care ma respinge....care in momentul in care am promis, credea ca totusi te voi suna si care emana disperarea si convingerea ca nu vei scapa de mine orice ai face, care se minuna ca accept orice, care spera ca scapa de mine in momentul in care-mi spui ca te-ai culcat cu H..., etc.

Stiu ca risc enorm daca nu mai iau contactul cu tine si o parte mare din sufletul meu plange deja, convinsa fiind ca dupa ce te vei culca cu baiatul din Bucuresti, nu vei mai dori sa ma vezi cel putin pana ce vei termina relatia cu el....iar asta ar putea sa dureze f mult datorita distantei dintre voi, care-ti va da aripi viselor in legatura cu el si te va opri sa-i vezi cu adevarat sufletul si caracterul.

E mult de discutat pe marginea acestui subiect dar nu zic acum. M-as fi bucurat totusi daca ai fi avut destula incredere in mine si m-ai fi rugat/lasat sa-ti spun despre el. Ai fi stiut multe dinainte sa te raneasca.

Cand am vb ultima data ti-am zis ca o sa mor putin pentru tine si nu o sa mai iau legatura cu tine dar nici nu o sa-ti mai trimit ajutoare. Oooo......cum as putea face asta? E ca si cum as zice ca de la un moment fix o sa opresc iubirea pe care o am pentru tine !!! Nu se poate asa ceva la comanda!



Pentru ca te iubesc, esti mereu in gandurile mele, pentru ca ma iubesti asa cum si cat poti - chiar daca rational ai acceptat cu greu si incerci mereu sa negi sau sa schimbi, cand ma curat pe mine te cureti si tu prin aceasta legatura - a iubirii care exista intre noi, te curat si direct si-ti trimit toate ajutoarele de care ai nevoie in tot ceea ce faci . (problema e ca nu pot sa-ti trimit ajutor sa faci ce nu e voie si nu e bine pentru tine...acolo te descurci singura).






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu