vineri, 14 august 2009

agonia gandurilor... sau.... gandurile agoniei.....???

Ai intrat in viata mea sa-i dai culoare. Prea era alba inainte de TINE. Acum totul se imparte in doua: inainte …si dupa ce te-am intalnit. Si, ironia sortii, nici macar nu te-am cautat… Ma ingrijoreaza senzatia de ,,respiratie taiata” intotdeauna cand ma gandesc la tine! Am 20 de ani? Am voie sa plutesc? Sa calc pe nori doar ca sa te strang in brate ,,soarele meu”? Aduci lumina in viata mea in fiecare clipa pe care mi-o daruiesti. Ma supar doar ca sa te oblig sa ma impaci, sperand ca a sosit clipa in care poti sa-mi spui ca ma iubesti la infinit…doar ca sa te aud oftand cand eu zambesc ,,rusinat” la celalalt capat al telefonului. Iti place cum rad? Tu m-ai invatat sa o fac din nou... si... pentru tine am sa zambesc atat cat ai sa-mi ramai in suflet. Iti multumesc ca existi SI pentru mine! Iti multumesc ca m-ai primit in viata ta si ca imi repeti mereu ca n-ai sa ma lasi sa plec niciodata din inima ta!! TE IUBESC, CHIAR DACA N-O SA TI-O MAI SPUN NICIODATA !!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu