joi, 1 octombrie 2009

Zece

      Nu ma lasa in neant suspinand dupa tine.Te-ai gandit tu oare cat de tare doare ca te iubesc? Cat a durut sa tatuez chipul tau in fiecare dintre chipurile altora? Nu-mi vorbi daca nu-mi vei spune nimic .Nu ma atinge daca nu atingerea mea o vrei.Imi tot ascund ochii rosii dupa ochelari...daca eu nu vad lumea, nici ea nu ma vede pe mine. Te-am visat de atatea ori real de am ajuns sa incurc visul cu realitatea, vrand sa ma refugiez acolo unde erai tu.



      Nu intelegi cat lupt cu mine sa nu ma gandesc la tine, sa nu-ti scriu pagini intregi dedicate tie, sa nu te sufoc. La naiba! Imi vine sa tip si sa lovesc! M-ai facut sa scriu iar cum credeam ca pot. Citeste-ma caci sunt fila de jurnal! Vrand sa stiu ce vrei...Imi vine sa-mi leg mainile si degetele sa nu mai scrie. Sa-mi blochez creierul sa nu se mai gandeasca la tine.



     Noua vieti si o minune, sapte numere norocoase, trei sute de idei minunate, opt zeci de "te iubesc-uri" si-un sarut, doua maini ce stau unite, si un singur suflet.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu