marți, 20 octombrie 2009

FII ATENT...

Azi mi-am amintit de Doru Davidovici. De fapt, mi-au sunat toata ziua in minte versuri... abia apoi mi-am dat seama ca sunt ale lui.









Fii atent

Fii atent cum te dai,

Niciodată de tot.

Păstrează ceva, de o parte pus bine

Doar pentru tine.

O carte, un crez, un cuvânt

Ca un borcan cu dulceaţă, ascuns de bunica-n cămară.

Locul unde revii fără să doară

Numai al tău, tăinuit,

În care poţi dormi liniştit, cu tine împăcat

Somn adânc, legănat

Şi unde poţi fi pe rând sau deodată

Pirat

Aviator

Pompier

Şi axa de roată dinţată.





Fii atent cui te dai,

Deschide ochii larg, priveşte în jur

S-a cam perimat noţiunea de "pur"

În secolul nostru motorizat...

Suntem alţii

De noi înşine puţin depăşiţi,

De noi înşine puţin înspăimântaţi şi siliţi

Să facem totdeauna ce-am vrea.

Oamenii nu sunt teribili de buni, nu sunt nici răi,

Oamenii-s oameni

Crede doar în ochii deschişi mai larg ca ai tăi.

Oricum ar fi...

E păcat pentru noi

Să risipim

Orzul pe gâşte

Şi pâinea albă pe oi

(Ultima fărâmă, ştii bine

Niciodată n-o păstrezi pentru tine

Totdeauna e altul care are nevoie mai mare

Face parte din a fi tare).

Fii atent cum te dai, fii atent cui te dai

Oamenii nu-s buni, nu sunt nici răi,

Oamenii-s oameni

Crede doar în ochii mai larg deschişi ca ai tăi.





Doru Davidovici, un om deosebit despre care mult prea putini stiu...prin vocea de peste timp a lui sa multumim ingerilor aviatori  de acolo din Cer...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu