duminică, 11 octombrie 2009

Tanjind dupa iubire...

Privesc cerul instelat

Si luna cum rasare

In minte chipul tau curat

Aievea imi apare.

Tu esti departe si-mi lipsesti

Si-as da orice sa fii cu mine

Si la ureche sa-mi soptesti

La rau... dar si la bine.

As da ce am eu mai bun

Sa am puterea sa iti spun

Ca tot ce simt este iubire,

Ca tot ce vreau e feiricire.

Traiesc numai din amintiri

Care se spulbera cu greu,

Ele sunt doar niste trairi

Cu ele-ncet... dispar si eu.

Ma sting usor, dar nu te uit

Se-ntuneca afara

Si luna dintre stele-acum

Incepe sa ma doara.

Sunt singur in noaptea plina

Astept orice minut cu tine

Daca ai fi acum cu mine,

In jurul meu ar fi lumina.

Dar separarea ma omoara

Tu stii cat tin la tine

As vrea sa fug, sa te ajung...

Dar stau plangand afara.

Luna se-ascunde dupa nori,

Din ochii mei curge durerea

Raceala noptii ma cuprinde,

Eu ii ascult tacerea.

Insa nu vreau sa mai suspin

Nu vreau sa simt cum mor,

Desi la tine ma inchin,

Eu am un viitor.

Un viitor ce pare scurt

Dar totusi este al meu

Cu tine as vrea sa-l impart

Dar stii ca este greu.

O viata am, doar una...

Nu cer ce nu se poate

Si dintre nori parca-mi zambeste

Cu gingasie luna.

Ea ma indeamna sa mai sper

La ce este mai bine

Dar oare ce e mai frumos

Decat sa fiu cu tine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu