joi, 22 aprilie 2010

Explicatie: de ce barbatii sunt porci ...

           Sarind din blog in blog, am ajuns pe blogul Ruxandrei . Interesant, deosebit.... o sa mai poposesc pe acolo cand am mai mult timp. Mi-au atras atentia 2 postari: De ce bărbaţii vor sex şi femeile dragoste? si Bărbaţii sunt nişte porci. Comentarii pro si contra, multe foarte corecte si pertinente, insa.... prostia din capul meu s-a revoltat.... singura jumatate de neuron care a reusit sa urce (din locul si organul cu care gandesc barbatii)  la mansarda si-a cerut dreptul la replica....Fara sa generalizez:



"Ha....oare nu anumite femei fac in asa fel incat barbatii sa ajunga asa? Nu uita....barbatul incearca iar femeia zice da sau nu....daca ati zice da doar unui anumit tip de barbat....cel Adevarat....nu s-ar stradui toti sa fie asa?"



Ce ziceti, am dreptate? E nevoie sa dezvolt sau sa explicitez subiectul?



sursa foto

5 comentarii:

  1. Da, uneori femeile sunt de vina. Pentru ca determina barbatul prin atitudinea lor, sa poposeasca in alte paturi. Barbatul incearca, femeia ridica , coada. Dar sunt si femei care cred in fidelitate si o aplica si barbati carora li se pare firesc sa aiba si sotie si amanta..pentru ca ei de multe ori vor sex iar femeile dragoste.

    Am raspuns si pe blogul meu dar nu stiu de ce nu apare comentariul inca..nici al tau nici al meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trebuie sa dezvolti.De-a lungul si de-a latul vietii mele am intalnit si unii si altii si ca o analiza,sa-i zic asa, pot spune ca barbatii sufera mai profund decat femeile.
    Pe cand aveam 11ani si sora mea 19,tata ne-a spus "e alegerea voasrta ce faceti in viata,daca vreti sa fiti c... e problema voastra,dar sa nu veniti plangand la mine.Daca vreti sa fiti azi cu unul,maine cu altul,iar e problema voastra,dar mai bine sa nu va stie nimeni.Niciodata sa nu va despartiti de un barbat,pentru alt barbat,puteti avea alte motive,dar nu asta,s-ar putea sa regretati mai tarziu"-asta se intampla in '88.
    Sunt si femei "poarce" si barbati "scrofi"

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca toti barbatii sunt porci...asa cum nu cred ce spunea un barbat mai deunazi..ca femeile iubesc doar cardurile si masinile...doar ca se intampla sa intalnim noi persoane nepotrivite
    De multe ori imi pun intrebarea:De ce eu?...Nu stiu,poate nu o sa gasesc niciodata raspunsul,dar nu o sa spun niciodata ca toti barbatii sunt niste porci
    E foarte frumos sa iubesti,e un sentiment divin, dar si mai frumos e sa ti se impartaseasca aceasta iubire...e pacat ca uneori ne intinam sufletul cu niste cuvinte asa grele...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu putem generaliza...suntem unici si ca atare fiecare are o alta mentalitate si actioneaza diferit...consider insa ca Ruxandra are dreptate,de multe ori noi femeile prin comportamentul nostru ii determinam sa aiba iesiri necontrolate ,si noi femeile tradam si noi facem imprudente ca atare nu putem face o segregare...si sa spunem ca barbatii sunt porci!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fetelor, multumesc pentru comentarii! Aveti dreptate. Ma bucur sa vad ca exista si femei ca voi, care vad lucrurile corect. Ma mir insa ca nu a reactionat nici un barbat.....

    RăspundețiȘtergere