sâmbătă, 17 aprilie 2010

Alt fel de rugaciune....

O, iarta-mi, Te rog Doamne, atatea rugaciuni

Prin care-Ti cer doar paine si paza si minuni,

Caci am facut adesea, din Tine, robul meu,

Nu eu s-ascult de Tine, ci Tu, de ce spun eu.

In loc sa vreau eu, Doamne, sa fie voia Ta,

Iti cer, iti cer intr-una, sa faci Tu voia mea,

Iti cer s-alungi necazul, sa nu-mi trimiti ce vrei

Si sa-mi slujesti in toate, sa-mi dai, sa-mi dai, sa-mi dai,

Gandindu-ma ca daca iti cant si Te slavesc,

Am drept sa-Ti cer intr-una sa faci tot ce doresc.

O, iarta-mi felu-acesta nebun de-a ma ruga,

Si-nvata-ma ca altfel sa stau in fata Ta,

Nu tot cerandu-Ti Tie sa fii Tu, robul meu,

Ci Tu cerandu-mi mie, iar robul sa fiu eu,

Sa inteleg ca felul cel bun de a ma ruga

E sa doresc ca-n toate sa fie voia Ta. AMIN

3 comentarii:

  1. Probabil ai scris-o tu, e o rugaciune aparte.

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am scris-o eu...din pacate... dar sunt 100% de acord...(poate ca trebuia totusi sa o pun pe alt blog...)

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce?Daca asta simti,asta pui.Nu trebuie sa ia mai multe bloguri,cred eu.

    RăspundețiȘtergere