sâmbătă, 6 martie 2010

Reguli

           Imi fac cu greu drum printre bine si rau, un drum care este plin de curenti ce trebuie sa-i traversez in calatoria prin viata. Am dat ce nu am primit si am primit ce nu meritam. Am ajuns la concluzia ca in viata uneori esti lovit si nu stii de ce, asta pentru ca acel care da nu iti si spune si de ce te-a lovit.

           Consider ca in viata sunt niste reguli pe care toata lumea ar trebui sa le urmeze. Daca deschizi o usa, inchide-o. Daca aprinzi, stinge. Daca descui, incuie. Daca strici, recunoaste. Daca nu poti construi, nu distruge ceea ce exista deja. Daca imprumuti, da inapoi. Daca faci mizerie, curata. Daca ai luat ceva, pune la loc. Daca vrei sa folosesti ceva ce nu e al tau, cere permisiunea. Daca nu este stricat, nu incerca tu sa strici. Daca ceva o sa faca pe cineva sa sufere, tine pentru tine. Daca pretuiesti un om, ai grija de el. Daca poti sa faci pe cineva fericit, fa-o fara sa ceri nimic in schimb.Si daca vrei sa te joci cu sufletul cuiva, nu o face pentru ca s-ar putea sa nu mai fie reparat niciodata.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu