luni, 8 martie 2010

INVICTUS

(primita azi in dar....de la un sufletel din ce in ce mai drag mie....)



de William Ernest Henley

     traducere de Leonard Neculae



Trecând de noaptea grea din jurul meu,

Neagră ca iadul, fără de sfârşit,

Îi mulţumesc oricărui Dumnezeu

Pentru sufletul meu necucerit.

În gheara sorţii strâns fără cruţare

Nu am dat înapoi şi n-am strigat

Lovit de întâmplările amare

Capul mi-e-nsângerat, dar nu plecat.

Dincolo de blesteme şi de lacrimi,

Pe-acest tărâm de umbră subjugat,

În anii plini de-ameninţări şi patimi

Sunt şi voi fi la fel, neînfricat.

Nu mai contează cât de aspru-i drumul,

Ce liste cu pedepse vin mereu,

Eu, azi, al sorţii mele sunt stăpânul

- Sunt căpitanul sufletului meu.

Un comentariu:

  1. Frumoasa poezia...!
    ...putin cam trista ...lasa-te cucerit! asta e farmecul vietii!

    RăspundețiȘtergere