duminică, 22 noiembrie 2009

Iubirea se masoara...

        Pentru cei care au iubit macar o data in viata.. si au suferit inzecit pentru bucatica de bucurie gustata.. pentru cei care au “mancat” pelin pentru o gurita de “ambrosie”.. le scriu cateva cuvinte, iar ei vor stii exact despre ceea ce vorbesc.





       Desi ai spus exact pe dos, ca esti romantica si ca pentru nimic in lume nu ai vrea sa ma ranesti, ai facut exact pe dos. Nu m-ai ranit, m-ai ucis, incet dar sigur. Si nici nu te-ai chinuit prea mult. De ce? Pentru ca Tu, nu ai putea sa fi capabila niciodata de sentimente pe care eu nu le spun, le simt, le traiesc, respir pentru ele.

       Daca te sun, nu o fac pentru ca vreau sa te deranjez si nici pentru ca ma plictisesc. Daca te sun, s-ar putea chiar sa imi doresc sa vorbesc cu tine, sa imi fie dor de tine si sa vreau sa iti aud vocea. Nu sunt asa tare cum as vrea uneori sa par, nici dur sau insensibil. Din contra. Sunt sensibil si fiecare vorba aruncata ma face sa sufar de 10 ori mai mult.

       Unii spun ca iubirea se masoara in saruturi. Altii afirma ca iubirea se masoara in cuvinte dulci rostite la ore tarzii sau dimineata devreme. Unii cred ca iubirea se masoara in nopti nedormite, in convorbiri telefonice interminabile sau in promisiuni facute. Altii ar spune ca iubirea se masoara in clipe de fericire petrecute in doi.

       Eu unul cred ca iubirea se poate masura. Iar masura iubirii este pierderea ei. Sunt multi oameni care au pierdut ce au iubit pentru ca n-au stiut sa aprecieze ce au. N-au vazut putin mai adanc in sufletul omului ce le-a stat alaturi si s-au obisnuit sa primeasca uitand ca iubirea inseamna sa imparti… Sa imparti tot ce ai, incepand cu sufletul.

      ‘’Am invatat sa iubesc tot ce era al meu.... dar am putut sa traiesc si fara ce nu aveam.. TE IUBESC doar pe tine, te-am iubit si voi muri iubindu-te pe tine!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu