vineri, 10 iulie 2009

Despre mine...



Pentru prieteni:

      Daca vrei sa ma cunosti cu adevarat, citeste jurnalul si invata sa nu te joci cu sufletul cuiva...



 Pentru tine:

     Sunt un vant, din larguri, ce vrea sa poposeasca o clipa mangaind un suflet singur...sufletul tau! Cand esti singura si amarata, iti bat in geam cu lacrimi de ploaie, iar in zilele senine iti daruiesc surasuri cu raze de soare...nu sunt nimic mai mult decat trebuie sa fiu, vreau sa iubesc, sa iert, sa imbratisez, sa te privesc in ochi si sa-ti spun ca te iubesc, sau ca-mi pare rau, sa uitam ca exista timp si spatiu intre noi... Acesta sunt eu...un visator nu cred ca-ti cer prea mult, doar atat, PRIETENIA, sunt oare nepotrivit pentru a trai în lumea ta...? Urmareste-mi gandul ...

      Daca vrei sa ma cunosti asa cum sunt... cunoaste-ma! Daca vrei sa ma iubesti...iubeste-ma, ca pe cineva care e alaturi de tine! Daca simti ca e momentul sa-mi vorbesti, te ascult! Daca nu vrei decat sa ma ignori, esti libera! Si daca vreodata ai sa-ti amintesti din nou de mine... ai curaj si saluta-ma...am sa-ti raspund!







Un comentariu:

  1. am inceput de la capat incetisor sa citez, sa descifrez sufletul de Om...

    RăspundețiȘtergere