joi, 23 iulie 2009

De unde sa incep...

     De unde sa incep sa spun povestea, cat de mareata iubirea poate sa fie ? De unde sa incep? Cu primul ei salut, ea mi-a dat un nou inteles al acestei lumi pustii a mele...nu o sa fie o alta dragoste vreodata, ea a venit in viata mea si mi-a facut viata usoara, dar si cumplit de grea.

     Cat de mult dureaza? Poate sa fie iubirea masurata cu orele din zi? Nu am nici un raspuns acum, dar atat eu pot spune : eu stiu ca voi avea nevoie de ea pana cand stelele vor arde de tot Si ea va fi acolo!





Un comentariu:

  1. Iubirea este insasi Viata noastra... SI se manifesta sub infinite forme, fiecare iubeste in felul sau unic si Irepetabil! Daca iubesti odata pe cineva fii convins de un slucruȘ nicaieri si niciodata nu vei mai gasi o iubire asemanatoare ci mereu alta si alta cu nuante diferite. Fiecare iubire din inima noastra formeaza un intreg. Sa nu plangem si sa nu regretam nimic, doar sa traim incantati clipa de clipa;)

    RăspundețiȘtergere