sâmbătă, 14 august 2010

bravo..."Anonim"! poate....vreodata....o sa aflu si cine esti....

            Azi am avut un moment mai ciudat....

            La postarea   parca-s un copil , ma trezesc cu un comment de genul:

                         Anonim spunea...

                             Si eu te iubesc!



            Prima reactie a fost: bravo..."Anonim"! poate....vreodata....o sa aflu si cine esti....  iar in gandul meu ma intrebam: ce rost are sa spui un asemenea lucru daca nu spui si cine esti?



             Apoi.....a durat 9 minute pana sa aflu, doar nu am ajuns la gradul 10 degeaba (mai uit si eu ca pot afla orice si oricand daca trebuie).

              Asa ca raspund:  Laura draga,... iubirea este de multe feluri...stii si tu...fiecare fel isi are locsorul bine stabilit intr-un suflet cladit corect, nu se amesteca, nu se intrepatrunde si doar pentru putin timp, noi oamenii, putem sa ne refugiem intr-una ca sa uitam de pierderea alteia. Fiecare locsor se cere umplut...mediteaza indelung ca sa nu le amesteci. Vrei exemple? Iubirea de Dumnezeu, Iubirea pentru copii tai, pentru sot, frati, parinti, iubirea de sine, de prieteni, iubirea aproapelui, apoi a intregii creatii. Poate ca la mine sunt intr-o ordine diferita fata de cum le vad altii...mea culpa....mai invat si eu din mers, din greseli, etc....

             O fi corect?....

6 comentarii:

  1. Din pacate Te iubesc a devenit doar asa o expresie,fara sa exprime iubirea sub toate formele acelea scrise si de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. în iubire nu există nicio regulă,nicio undă de normalitate, nicio ordine, tot imposibilu' devine posibil

    RăspundețiȘtergere
  3. Pt mine iubirea este iubire si atat. Nu una pt mama, una pt animale, una pt prieteni si una pt iubit.
    Exact cum spuneam intr-un post de-al meu.. iubirea fata de TOT si iubirea fata de partener este separata doar de atractie fizica si pasiune.
    In rest, iubesc sau nu. Nu pot iubi putin, mai mult sau foarte mult. Eventual pot aprecia/imi pot placea lucruri, in anumite masuri.
    Dar ceea ce iubesc.. iubesc si atat.

    RăspundețiȘtergere
  4. "Nu vreau nimic decat sa-ti multumesc! Sa-ti multumesc pentru ca imi dai iluzia valsului printre frunze ingalbenite de doruri arzatoare. Iti multumesc pentru zambetul de pe chipul meu"
    iluzia... :);)
    vreau doar atat: sa te regasesti implinit... Zambetul nu ti-l da nimeni, doar tu, cand vrei asta...
    am cunoscut un virgin de 41 de ani care inca isi mai asteapta sotia...
    misterul universului se manifesta prin Iubire nu prin iubire... si o traiesti cand devi TU Iubirea
    Oamenii vin si pleaca si se transforma, isi iau chipuri noi si, uneori, regasesti povesti frumoase, intense, lungi de iubire si de Iubire. Scopul final care este?... ;)
    cine stie?..:)

    RăspundețiȘtergere
  5. de ce au toti senzatia ca iubirea cere ceva in schimb? ea doar cauta inimi unde sa se reverse. Sa aduca bucurie si speranta e singurul sau tel, ar putea altfel??..
    Fluviul se uita inapoi vreodata? El curge doar spre MARE... luand cu el toti afluentii care vor sa il insoteasca... Cine poate intelege un fluviu daca nu tot un fluviu?... desi fiecare cu drumul sau, la final se topesc in Marea cea Mare...
    E corect?..:)

    RăspundețiȘtergere
  6. corect! iubirea nu trebuie sa ceara nimic in schimb

    RăspundețiȘtergere