vineri, 19 februarie 2010

Lectie de viata.....

         Nu am intors niciodata capul dupa o femeie. L-am intors dupa masini, copii, chiar barbati, dar dupa o femeie care a trecut pe langa mine….nu, indiferent cat ar fi fost de frumoasa. Poate e un orgoliu prostesc, poate nu voiam sa-i dau satisfactia de a se simti sau de a vedea ca e urmarita, poate, uneori, doream sa pastrez o imagine partiala, misterioasa, despre ea… sau … poate nici nu e nevoie de explicatii asa multe. In schimb, ma gandeam ce norocos va fi cel ce va avea o asa frumusete sa-l iubeasca.

          Cand descopeream o femeie deosebita, zic deosebita pentru mine nu neaparat si pt restul lumii, o femeie adorabila, care “promitea ” a fi ceea ce-mi doream si pe care as fi dorit sa o cunosc mai bine, imi evaluam sansele si de cateva ori au fost momente in care ziceam la fel: ce femeie minunata si ce norocos o sa fie cel care o sa-i castige inima si prezenta in viata lui!

          M-am casatorit, am trait cum am trait, apoi dupa multe suferinte si procese nesfarsite am divortat. Liber fiind, nu cautam, nu intorceam capul, dar…. m-am trezit la un moment dat ca gindeam din nou: ce femeie deosebita, ce fericit trebuie sa fie cel care e cu ea sau care va fi cu ea….Pana cand, SHOC, mi-am adus aminte ca mi-am zis asa ceva si dupa una din primele intalniri cu cea care a devenit fosta nefasta …scuze…nevasta….

          Atunci am realizat multe despre firea omului si festele pe care lasam sa ni le joace soarta. Daca nu o mai intalneam (pe fosta), ramaneam cu gustul amar al nerealizarii si poate de cateva ori in viata m-ar fi bantuit amintirea unei fete deosebite, care datorita nesansei, face pe cineva foarte fericit…dar nu sunt eu acela. (Viata a demonstrate contrariul: nu a facut pe nimeni fericit: nici pe mine nici pe altul si nici macar pe propriul copil...dar asta-i alta poveste)

           Revenind, zic: regretul unei fapte dorite si nefacute, a unui lucru neincercat, sunt sigur ca te va urmarii, depinde doar caind apare: dupa doar cateva clipe, zile , luni sau ani…. Daca o faci…..afli daca e bine sau e rau, dar suporti si consecintele….daca n-o faci, mai repede sau mai tarziu vei regreta gandind ca precis ar fi fost bine….

Pana la urma, asta e firea omului…sa caute, sa incerce, neputand prevedea sigur consecintele….suferinta sau fericire…. Dar, pana la urma …asta inseamna sa traiesti….

5 comentarii:

  1. "In the end, everything will be OK. If it's not, then it's not the end. It's just a new beginning..."

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa nu-ti para rau! viata merge mai departe,cu siguranta vei gasi femeia dupa care sa intorci capul...sau care o sa-ti suceasca gatu' cum se spune...;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pt TASHA : Nu stiu daca «angel» trebuie incurajat in sensul asta. La doar 2 zile dupa ce “n-a mai vrut sa viseze”, i-a dat un «10» Piticai. Bravo ei si...bafta lui ! Restul sunt si vor fi teme probabil de dezbatere, de contemplare pt cititorii blogului sau asupra a tot ce se poate intampla visand, sperand, iubind. Fiecare are povestea lui. Iar el are frumosul dar de a-si exprima trairile si sentimentele... Sper ca de acum va avea sansa de a trai fericit si de a iubi, la fel de frumos precum stie sa scrie. Astept! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Completez: Astept sa citesc iar si iar...!*
    "tot eu"

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru Tasha: daca n-as mai avea speranta ca voi gasi pe cineva pentru care rahatul acesta care e sufletul meu sa reprezinte cel mai frumos tort....as depune armele si...as claca....in scurt timp....Asta si ingerasul de acasa ma sustin....

    RăspundețiȘtergere